Det här med uppdateringen då..

Lite tråkigt att uppdatera när bloggen ser ut som den gör hehe. Försöker hitta någon som kan fixa designen. Idag har jag varit i skolan lite trist, men har faktiskt varit där varje dag nu! En klapp på axeln till mig. Ni som känner mig vet ju att jag har väldigt svårt med skolan, har endå en känsla av att den här terminen kommer gå bra. Satsar på G i alla ämnen iallafall och min pojkvän har lovat mig pengar om jag har g i allt förutom matte för det är så svårt men g i matte är ju ett plus ska kämpa nu. Har även börjat träna .. eller vad man ska säga kanske inte träna men börjat promenera väldigt mycket nu ungefär 2 timmar om dagen. Ska även börja simma och gymma snart. Jag har faktiskt kollat på en dator idag också! Fast hittade ingen, vill ha en som är perfekt haha! Nu ska jag kolla runt lite på internet. Ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0