LONDON HERE WE COME

Jag ska till London, jag ska till london, jag ska till London! Haha. Nej är bara lite glad. Den 21/10 åker jag, emilia, saga (och hanna?) till london och övernattar där och sen åker vi hem. Vi är där för att shoppa lite =). Så roligt det kommer bli. Vi ska bo på ett vandrar hem i centrala London! Sen åker vi hem på kvällen dagen efter så vi har ju lite tid dagen efter också. Så roligt det kommer bli, måste köpa en digitalkamera innan resan och en KARTA(har jätte dåligt lokalsinne). En galen dag i London? Haha självklart. Vi kommer säkert ha jätte kul jag åker med mina närmaste vänner så självklart kommer resan bli lyckad!

Just nu sitter jag och har STÖD? Det låter som en lektion för folk som har svårt i saker men nej inte alls, eftersom vi har två olika svenska grupper och vi börjar tidigare sen har dom lektion istället för att få håltimme har dom satt in en stöd lektion så vi kan jobba med det vi vill typ. Jag sitter bara inne på internet, eftersom jag faktiskt inte ligger efter i något. Och har helt seriöst ingen ork att göra något.
Nästa lektion handel! Blä hoppas lasse är snäll idag. / Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0